1/9/08

I JO QUÈÈÈÈÈÈÈ??????

Hola, jo sóc la Júlia, la nena més maca del món, i el xaval que surt abans, ai de qui li faci gaire cas !! Bé, ja li podeu dir alguna cosa i en certa manera, i no ho digueu a ningú, es un mica maco.

Però aneu amb compte si ens trobeu als dos pel carrer, al primer al que li heu de dir "hola" és a mi, que jo he hagut d'ensenyar a aquell parell a fer de papes i no vulgueu saber el que he patit.

Canviant de tema, perquè el que us explicava abans no era gaire interessant, el passat 11 d'agost vaig fer 5 anys!!!! Déu meu com passa el temps, me repassat tot el cos i per sort encara no he vist cap arruga, es que això de fer anys no perdona. Nenes us passo les fotos que varem quedar estupendes.


Firmat: JÚLIA (encara no se fer lletra lligada però si de pal)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Júlia, ets la millor. Per cert el teu aniversari va ser una gran festa !!! Carolina

Anònim ha dit...

Que divertit!!!
Acabo de rebre mail que em proposava visitar bloc....i quina sorpresa....!!!! La Familia Soliva-Fabrega (no Fabregues).

La pagina anirà bé per fer el xafarder tipic de poble i per fer memoria de les dates d´aniversari, molt i molt important per la Julia i en Vadó, els dos reis de la casa.

Molt encertada la idea...per cert ??!!! La ultima foto amb culs asentats a la platja...de qui son? Jeje

Salut!!
Toni-Ester